Lidosta “Rīga” šogad apkalpojusi vairāk nekā 2 miljonus pasažieru
Lidostā “Rīga” šā gada 11 mēnešos apkalpojusi 2,05 miljonus pasažieru, kas ir piecu procentu pieaugums pret 2020. gadu, bet joprojām par aptuveni 70 % mazāk, nekā 2019. gadā pirms pandēmijas, liecina operatīvie dati par lidostas darbības rezultātiem pagājušajā mēnesī.
Novembrī, kad stājās spēkā ziemas lidojumu saraksts, lidostas apkalpoto pasažieru skaits pārsniedz 271,5 tūkstošus, kas ir puse no 2019. gada novembrī apkalpoto pasažieru skaita un 4,4 reizes vairāk nekā 2020. gada novembrī. Šāds pasažieru apjoms, kad lidostā mēneša laikā tiek apkalpota jau puse no pirmspandēmijas laika atbilstošā mēneša apjoma, saglabājas jau kopš augusta.
Iepriekšējā mēnesī apkalpoti 4428 lidojumi, no kuriem 3703 bija pasažieru lidojumi, bet kravas lidojumi – 299, pārvadājot 3331 tonnu gaisa kravu, kas nozīmē kravu apjoma pieaugumu gan pret 2019. gadu – par 30 %, gan pret 2020. gadu – par 40 %. 11 mēnešu laikā aviācijas kravu kopapjoms lidostā “Rīga” pārsniedz 24,2 tūkstošus tonnu, kas ir par piektdaļu vairāk nekā 2020. gadā, un tikai nebūtiski atpaliekot no 2019. gada 11 mēnešos apkalpoto kravu apjoma.
______________________________________________________________
Lidosta “Rīga” ir strauji augošs Ziemeļeiropas gaisa satiksmes mezgls, kas savieno Baltijas valstis ar Eiropas darījumu centriem un iecienītiem atpūtas galamērķiem. Kā Eiropas Savienības Aviācijas drošības aģentūras (European Union Aviation Safety Agency, EASA) COVID-19 ierobežošanas hartas dalīborganizācija lidosta “Rīga” strādā pēc augstākajiem aviācijas nozares epidemioloģiskās drošības standartiem. “Skytrax” lidostai “Rīga” ir piešķīrusi četru zvaigžņu vērtējumu par ieviestajiem Covid-19 drošības pasākumiem.
Papildu informācijai: Ilze Salna,
lidostas “Rīga”
komunikācijas projektu vadītāja,
GSM: 29404124, ilze.salna@riga-airport.com